Jeg kan næsten ikke følge med, så dejligt er det…

eller noget i den stil sagde min veninde i dag, da hun i dag kom til frokost. Jeg hentede hende ved færgen, tror til dato aldrig nogensinde jeg har hentet en gæst ved færgen før, min grønthandler (dejlig mand) var også helt skuffet over at hun talte dansk… Dagen bød på endnu et veninde besøg, men glemte helt at tage billeder…

med emneordet

One thought on “Jeg kan næsten ikke følge med, så dejligt er det…

  1. Sara siger:

    SÅ dejligt VAR det!!! hjertehjertehjerte

Skriv et svar

