Tid til forkælelse….

er vist mildt sagt, for de seneste dage har jeg købt følgende…

En Kitchenaid i en lækker mint som jeg har drømt om i EVIGHEDER…. Kunne ikke dy mig for at stille den sammen med et billede af prinsgemalen som drengebarn..

En iPhone4, tja… fordi jeg fortjener det…

En tosse masse Hoooked Zpagetti, fordi jeg fandt det tosse billigt hos Yarnfreak, og fordi de var så søde at åbne specielt for mig, selvom de kun holder åbent om fredagen..

En T-shirt til kæresten, fordi den med sit Super Mario print skreg til mig, at den ville falde i god jord… Han har den her på uden at fjerne et eneste mærke😉 (og ja det er ham, der står for hyggen herhjemme😉 )

med emneordet , , ,

Skriv et svar

