Siden sidst…

er der både sket rigtig meget og helt vildt lidt…

Sidst jeg skrev var jeg ansat i vikariat på en friskole i Randers (af alle steder) jeg var rigtig glad for at være der, måske fordi der slet ikke var tvivl om, at de elskede mig?

Jeg tøvede da heller ikke med at takke ja til et vikariat for hele dette skoleår, men bedst som jeg havde godkendt skemaet kom et andet jobtilbud…

Dette fra den efterskole, som jeg tidligere havde et vikariat på. Nu stod jeg overfor en svæææææær beslutning.

I mellemtiden var min dejlige veninde, du husker hende nok omtalt som Flotte Lotte, flyttet til London og her havde jeg planlagt at tilbringe weekenden.

Weekenden var skide hyggelig, men fyldt med overvejelser om, hvorvidt min fremtid lå på efterskolen eller på friskolen i Randers. Valget faldt, efter en meget smigrende omgang samtaler, på efterskolen. Pludselig skulle jeg til at være voksen, med voksenjob og bilkøb.

Tanken om et liv som voksen skræmte mig som bare pokker, men kæresten trøstede mig med, at vi jo bare kunne kalde det “ung i arbejde” og det er nu det, det hedder herhjemme…… det andet er et fy ord😉

Inden starten på efterskolen nåede jeg på den FEDESTE roadtrip med kæresten. (hvor vi rigtig turistede den med rygsæk og madpakker)

Jeg nåede også min første festival længe, som indeholdte en kæreste, det gik ok, men ingen billeder tak😉

Siden start på efterskolen har jeg haft travlt og jeg ved ikke, hvor mange gange jeg har svaret “Det går stærkt” til spørgsmålet om, hvordan det går. Jeg har drukket uvist antal colaer, tyet til den nemme løsning, hvad angår mad – har sågar købt en af de der færdige pizzadeje (OMG!), jeg har sendt et uvist antal (men mange) SMSer til en dejlig dame indeholdende mindst 3 hjerter og en masse kærlighed, jeg har lært at hækle, og…… nu kommer det…. må jeg få en trommehvirvel…… meldt mig ind i et fitnesscenter!!

Nu holder jeg ferie og afprøver hækling og den tegneplade jeg fik i fødselsdagsgave, men siden har forsømt (tegningerne ovenover er lavet på den)

med emneordet , , , ,

2 thoughts on “Siden sidst…

  1. Diana siger:

    Hej Kat

    Fed fed ny layout på din blog – og igen har du lavet super flotte ting – kig forbi kontoret med nogle af dine smykker og andre spændende ting🙂

    Knus Diana

Skriv et svar

