Nyt mod, nye klæder…

Kære alle.

Først og fremmest undskyld. Undskyld til faste læsere, undskyld til jer der har været så søde at kommentere og ikke har fået svar og undskyld til alle jer der har forventet nyt fra mig herinde.

Forklaringen kommer her, jeg kørte fast, blev led, ked og mere stresset end glad ved at skulle uploade noget her. Jeg lavede ligegyldige streger, eller tog dårlige billeder i farten for blot at opfylde et krav til mig selv om så mange indlæg som muligt. Til sidst stoppede jeg da heldigvis helt og droppede at kede jer med halvfærdige middelmådige projekter.

Nu er der dog kommet ny energi, nyt mod og nye klæder. Jeg er klar til igen at indtage blogverdenen med de få krav til mig selv, at der ikke skal uploades noget bare fordi antallet af indlæg svigter. Der skal være en mening med galskaben. Der vil fremover forsøges på, at billederne bliver i bedre kvalitet og rare farver.

Nu sidder du nok og tænker “har hun slet ikke været kreativ i al den tid?” og jo, det har jeg…. i den grad… så herunder kommer der lidt tilfældig fotospam af enkelte af de ting jeg har lavet. Jeg arbejder på, at der senere kommer lidt update på, hvad der er sket siden sidst. Håber helt inde i mit lille❤ at i vil tage godt imod mig (igen).

med emneordet , , , , ,

One thought on “Nyt mod, nye klæder…

  1. Lotte siger:

    Nej, hvor ser det godt ud. Fint nyt layout og masser af kreativitet. I like. Keep up the good work.

Skriv et svar

