Jeg har meldt ud, at jeg savner at få blomster…

Og er der en ting min kæreste kan, så er det at gøre som der bliver sagt, så i dag kom drengen selvfølgelig hjem med blomster. Ihh, så sød han er.

20110606-222711.jpg

med emneordet

One thought on “Jeg har meldt ud, at jeg savner at få blomster…

  1. Melissa M siger:

    Hej! I et af dine gamle indlæg har du lavet nogle halskæder ud af en ødelagt tallerken. Hvor er kæden og den der tingest man putter kæden igennem fra? Ville blive meget glad for et hurtigt svar!
    Hilsen Melissa

Skriv et svar

