Verdens mest nederen dag at miste sin opsprætter…

Jeg har haft en ikke så sjov dag med vikartime i hjemkundskab, kogende tomatketchup forbrænding (det var ikke så slemt som det lyder, men måtte undervise de sidste timer fuldstændig smurt ind i tomat og med små pletter af brændt kød på bryst, arme og ansigt.

Anyways… Min baby skulle jo have et hjem, og jeg havde tænkt mig læder og patchwork, ville gerne have haft lynlås i, men jeg har sprættet op (med saks), syet, knækket nål og bandet (du kan gange det hele med 10). Til sidst endte resultatet sådan her (sådan så det også ud for to timer siden, men har men jeg har sprættet op (med saks), syet, knækket nål og bandet ca 8 gange i mellemtiden, for at få den lukket på en måde…)

med emneordet

One thought on “Verdens mest nederen dag at miste sin opsprætter…

  1. Heidi siger:

    Træls med din dårlige dag, men sikke et cool hjem ……..;)
    Hilsen Heidi

Skriv et svar

