Det er ikke fordi jeg har glemt jer…

men jeg har bare travlt med alt muligt andet…. Jeg har for eksempel:

Kysset min kæreste i det fri, siet sand med en si, bagt en masse kager, ihh hvor de smager, jeg har undervist i engelsk og dansk, overvejet at lære spansk, Jeg har syet legetøj til de små, taget billeder i det blå, jeg har taget et close up af en elefant, og sprunget noget så elegant, jeg har lavet en masse smykker, givet kram til 10 stykker, jeg har kørt meget i tog, læst en røv kedelig bog, snakket om at starte egen biks, prøvet på at være fiks, været på kur 20 gange eller fler’, så jeg kan blive let som en fjer, men nu går den ikke mer’, der skal indlæg på bordet og det er sagt og svoret. SGU! (jeg har ikke billeder for det hele, men dem jeg har vil jeg dele)


med emneordet ,

Skriv et svar

