Så skulle du prøve at skide i Indien…

Er som sagt lige hjemvendt fra skilejrskole, en tur med enormt mange sjove bemærkninger (ovenstående var en af dem), masser af grin, kærlighed og dejlige oplevelser.

Det blev blandt andet turen, hvor jeg fik lov til at opleve 8 mand (ja jeg ved godt der kun er 6 på tegningen) i en 8 mands stolelift, med en gabende tom plads, en fastklemt handske, en rædselsslagen elev og minimum én lærer der ikke kunne holde masken og brød sammen i grineflip.

Turen, hvor jeg måtte erkende, at røvens tyngde vandt over kræfter i højreben (som har været svækket af forstuet fod siden december). Hvor 6 kække elever måtte bestikkes med et løfte om flødeboller, for ikke at sladre om, at læreren var blevet for tung i nummeren.

Turen, hvor jeg i bus fyldt med sovende (gudskelov) elever vækkede mig selv og sidemand, med et sæt, ved lyden af egen prut, hvorefter vi begge brød ud i grineflip (man fristes til at sige igen).

Og sidst men ikke mindst turen, hvor en ung efterskolelærer fældede en stille tåre, fordi Kim Larsen sange og lejrskolestemning spredte sig i bussen, og fordi den unge efterskolelærer vidste, at hun havde sidste vagt på onsdag… (det er mig jeg snakker om, hvis nogen skulle være i tvivl).

med emneordet

One thought on “Så skulle du prøve at skide i Indien…

  1. Sara siger:

    Love love med love!!! Sku genfortælle den med prutten – det gik dårligt…måtte blive enig med Per om at man nok sku ha været der!
    Og stakkels stakkels Morten i lift – ser stadig hans nervøse smil for mig…helt utrolig tæt!!!!

Skriv et svar

