Det har i sandhed ikke været min dag…

Først et lærermøde med en bemærkning der kom ud forkert og i den grad blev misforstået, men ok, indrømmet sætningen: “lugten af hånd på løg” må godt være skyld i nogle gode grin.

Dernæst en flok elever der var gået i fredags mode og OVERHOVEDET ikke makkede ret.

Og sidst men ikke mindst en parkering der endte galt og dermed resulterede i ridser i kærestens bil (og så næsten på sidste dag jeg skulle låne den i denne omgang)

Men, i morgen tager jeg på ski og i mellemtiden glædes jeg ved min yndlings stribe af Steen og Stoffer og tænker, at det kan være, at eleverne i dag var irriterende, men måske var, som de var med de bedste intentioner!??

med emneordet

2 thoughts on “Det har i sandhed ikke været min dag…

  1. Sara siger:

    Det var vigtigt med den skønne kommentar til virkelig kedeligt møde – griner stadig!!!
    Det andet var unødvendigt…røv!

  2. Sara siger:

    Glæder mig i øvrigt til laaaaaaaangt indlæg om din (vores! hjertehjertehjerte;)) skitur med efterskolen!!!!

Skriv et svar

