Jeg har været blog-utro…

Jeg er virkelig ked af det (og enormt stolt, men det behøver vi ikke snakke om), men i forbindelse med start af mit valgfag med design i alternative materialer i morgen, har jeg oprettet en blog med en MEGET UDFØRLIG vejledning i, hvordan man laver diverse smykker i cykelslanger, papir og knapper. Den kan vist bruges af alle og enhver og jeg er faktisk lidt stolt af den- nu sagde jeg det igen.

Anyways, smut da lige forbi og se mit store arbejde her: Kreafaget.wordpress.com

med emneordet , ,

Skriv et svar

