Krea-katten indtager efterskole…

Jeg har en god og en dårlig nyhed…. Den dårlige er, at jeg havde søgt et barselsvikariat på en efterskole med fagene: dansk, engelsk, kreative fag/idræt. Jeg havde været til samtale og det havde to andre piger også. I fredags blev jeg ringet op og havde desværre ikke fået stillingen…. Men (og her kommer den gode nyhed) de synes at jeg var så dygtig og kvalificeret, at de ikke ville opgive det jeg havde at byde på, så nu skal jeg starte som lærer i de kreative fag og matematik i næste uge… Kæft jeg føler mig voksen.

med emneordet

One thought on “Krea-katten indtager efterskole…

  1. Lea siger:

    Voksen … det lyder nu lidt for alvorligt! Men sej? Dygtig? Cool? Det tror jeg nærmere🙂

Skriv et svar

