Op til flere ting, som jeg ikke lige havde set ske…

Det sidste halve år er der sket en hel del ændringer i mit liv, mange af dem er kommet mere eller mindre bag på mig…

1: Jeg har færdiggjort min uddannelse som lærer, men har endnu ikke haft held med at finde mig et job, hvor jeg kan bruge denne. I stedet udsættes kæresten og andre for jævnlig undervisning i dansk 😉

2: Ja, du har jo nok luret den, men sommetider kommer det stadig bag på mig. Jeg har fået fast kæreste (en som jeg faktisk kan lide og en som faktisk kan lide mig), hertil hører “par-svømning”, madbudget og fredage på sofaen.

3: En af de ting, der kom mest bag på mig ved at blive arbejdsløs var, at jeg blev luddoven.. Indkøb og opvask var blandt det absolut mest uoverskuelige.

4: Men det mest overraskende er nu alligevel, at jeg nu er kontor ansat. (Jeg bruger ikke headset, men det så bare lidt mere sejt ud!)

med emneordet

Skriv et svar

