Katrine kommer ikke på bloggen i dag…

P.t. er jeg udenfor internetdækning, eller det vil sige, at jeg lige nu sidder i en bil og fanger signal. Jeg har så vildt dårlig samvittighed over ikke at skrive og tegne regelmæssigt længere, og ville ønske at den kunne dulmes lidt med kontaktbog fra moar (ville i acceptere det, hvis min mor skrev??)

Nå men Anyways, jeg turer lidt rundt i det ganske danske land i min ferie, og ville uploade nogle billeder, når jeg kom nær net, men…. Jeg har glemt stikket til mit kamera, jeg er en klaphat!

Skriv et svar

