I tivoli er det børnene der er de voksne…

Jeg var i dag udstyret med fantastisk selskab i form af (nu siger jeg det) min dejlige kæreste og min yndlings eksamens makker, tre gange entre i friheden og samme antal turbånd. Jeg er ikke det vilde tivolimenneske, men jeg var alligevel med i de forlystelser, som jeg lige følte jeg kunne overskue. Én forlystelse var lige ved at være for meget, men jeg brugte hysterisk latter som forsvarsmekanisme, så voksen var moren et par rækker foran ikke, hun krøb totalt sammen, råbte “stop” og “jeg vil ned” flere gange og hendes max 7år gamle datter måtte trøste hende med kys og beroligende ord… 

med emneordet

One thought on “I tivoli er det børnene der er de voksne…

  1. Tanya siger:

    Fremragende!

    Glæder mig bare til du får tegnet minigolf-taberen 😉

Skriv et svar

