Bekæmpede svale med kost og madkasse…

Hvis jeg kunne overskue det ville følgende historie være en fantastisk tegning, men jeg har malet billedkunstprojekt hele dagen, så sandheden er, at jeg ikke kan overskue det. Historien kommer her.

Min billedkunstmakker og jeg mødtes i morges på skolen for at gå i krig med projekt, vi kom ind i bygningen og stod lidt og snakkede. Jeg langede ud efter en flue, fordi jeg synes jeg kunne ane noget i min øjenkrog, men da Tanya i stedet skreg, DET VAR EN FUGL, skreg vi begge og løb instinktivt i dækning i et lille lokale. Og så stod vi ligesom der. Vi turde jo ikke gå ud igen, den frygtindgydende svale fløj jo ligesom rundt og truede med sin adfærd. Med mig forrest beskyttet af min madkasse og Tanya lige bag mig bevæbnet med en kost kom vi alligevel ud af bygningen, fuglen var ikke at se, så heltemodigt besluttede jeg mig for at gå ind igen. Knap var jeg indenfor døren før svalen viste sit grimme ansigt og jeg viste mit…. Jeg SKREG og løb ud igen. I halvt grineflip og halvt angstanfald hentede vi hjælp hos de øvende musikfolk, som overskudsagtigt hentede fuglen ud i et håndklæde og slap den fri…. BLÆRERØV! P.s. både Tanya og jeg er igen uden for livsfare 😉

med emneordet

Skriv et svar

