Måske ramte min ven Jakob ikke helt ved siden af, da han fik tilsendt Protefix til mig..

De sidste par dage har jeg i hvert fald haft så (skide) ondt i mine tænder, at jeg ville ønske, at de kunne tages ud og lægges i et glas. 

med emneordet

One thought on “Måske ramte min ven Jakob ikke helt ved siden af, da han fik tilsendt Protefix til mig..

  1. Mutti siger:

    Hvad er der med dine tænder? Hvis du ligger dem i et glas – så husk, at det ikke skal være cola – husk at det ætser. Vi ses smukke – Jeg kommer og henter dig og Anna på søndag

Skriv et svar

