Kom lækkert op din dovne krop…

kærlighed på kop, se om du kan hop’!

Så er der atter konkurrence, denne gang udloves disse skrabede kopper med platte citater direkte fabrikeret af mig (og søstrene Grene). Kopperne er malet med porcelæns maling og skulle tåle opvasker og det hele, dog har jeg erfaring med, at ikke alt holder evigt, så de må nydes så længe det varer 😉 Og nu sidder du og tænker… Hvordan pokker får jeg fingrene i disse lækre kopper? Og svaret er simpelt, send mig et billede af den eller de kopper som skal erstattes på lilienskjold@hotmail.com og jeg vil mandag den 19 april kl 18 udtrække en vinder. (får jeg ingen billeder, så gives de væk i gave!)

med emneordet

Skriv et svar

