Påskeæggene jeg ikke har råd til at give..

Jeg har tidligere gjort meget ud af at fortælle folk, hvis jeg synes de er fantastiske. På det sidste er jeg måske faldet lidt af på den, og derfor er dette indlæg en form for påskeæg og påmindelse om, at der ude i den store verden findes enormt mange mennesker, som har en stor plads i mit hjerte.

En ekstra stor tak skal dog lyde til et nyt venskab med en ny ven, han er to meter høj og ligeså god som han er lang, han fortjener et påskeæg og et stort et af slagsen! Tak for det nye venskab Mark!

med emneordet

Skriv et svar

