Kender i det???

Som jeg tidligere har skrevet, så har jeg fået at vide af en ven, at man skal udlevere sig selv for at have en rigtig blog. Jeg synes selv jeg gør det ok, men her kommer én, som jeg bestemt ikke er stolt af.

Jeg ventede i januar et ret vigtigt brev, det var vigtigt at jeg fik det i januar, men jeg havde først brug for det i februar, så jeg lagde brevet uåbnet på et sted, hvor jeg vidste jeg ville lede, når jeg manglede det (kender i det??). Da jeg så i februar kom i tanke om, at jeg da ikke havde MODTAGET det brev, ledte jeg for en sikkerheds skyld på alle mine sædvanelige vigtige steder, men fandt ikke brevet. Så satte jeg ellers himmel og hav i bevægelse og modtog efter lang kamp og flere klager et nyt brev. I dag har jeg så fundet det oprindelige brev, jeg bukker mig i støvet og undskylder til alle jer der har hørt på mit pis. Jeg er ikke bare flov, jeg er MEGET flov.

med emneordet

Skriv et svar

