Forsøg på at være sexet= failed..

I lørdags var jeg til min veninde Flottens fødselsdag. Jeg  trængte lidt til at vise min vægttabs-sejr og måske stjæle et par sultne blikke i byen, så jeg havde iført mig en stram sort sag og mine højeste stilletter. Desværre havde jeg også iført mig en flaske blå Gajol, en flaske vodka og en åbenbart uslukkelig tørst. Allerede inden vi kom til det pulserende byliv havde frøkenen derfor lavet op til flere pinligheder og var efter sigende “SÅÅÅÅ sød da hun begyndte at vrøvle og mene at vand nok ville være en ide”! Indrømmet, man er altså for fuld, når man seriøst overvejer at gå på offentligt toilet uden sko, fordi turen ned af trappen i stiletter synes mildest talt uoverskuelig, og når de sultne blikke bliver til (hånlige?) grin fordi man af flere omgange er ved at falde ned af stolen. Håber, at vennen Jakob føler, at han fik, hvad han bad om da han anoncerede “Party i provinsen!”.

med emneordet

One thought on “Forsøg på at være sexet= failed..

  1. Lotte siger:

    Høhøhøhøhøhø – du VAR sød. Party i provinsen!!!

Skriv et svar

