Godt nok er jeg fan..

men jeg er i tvivl om, om det kan blive for meget??

6 thoughts on “Godt nok er jeg fan..

  1. Agnethe siger:

    Brødristeren er overhovedet ikke for meget, hvor kan man købe den?

    • lilienskjold siger:

      Jeg fandt den på nettet, er i tvivl om den er til at købe i DK 😉 Men ja, jeg tænkte også på dig da jeg så den 😉

  2. Lea siger:

    Jeg ved ikke, om Anders ville dislike toilettet, men udstødningen – sådan en skal jeg bare ha!!

  3. V siger:

    Jeg er sikker på at Laura gerne vil være din bedste veninde…

Skriv et svar

