Der findes folk derude…

som jeg skylder en STOR tak!
Da jeg afsluttede min engelskeksamen fik jeg et kort af mine veninder, hvorpå der stod: “Nu har du ikke længere ret til at være en kælling!”  I dag har jeg printet bachelor og har dermed (heller ikke nu) længere ret til at være en kælling. Tak til mine kære veninder, venner og familie for at have holdt mig ud!

Og tak til jer der viste en enorm interesse og tog sig tid til at læse opgaven. I fatter slet ikke, hvor glad jeg er for jeres hjælp!

med emneordet

Skriv et svar

