High on LOOOOOOVE….!??

Her på falderebet inden jeg smutter i seng vil jeg blot fortælle, hvor fantastisk et liv kan være! Jeg er i dag blevet beriget med mormors frikadeller (det er et smut i himlen og tilbage for hver bid man tager og jeg har ondt af dem der aldrig kommer til at smage dem 😉 ) Paradise Hotel er startet igen, det er lige på og hårdt og jeg craver allerede mere. Hvis du er én af dem, der hverken er en sucker for de unge mødre, single liv eller paradise hotel, så bør du blive det – aldrig kommer dit liv til at føles bedre i lyset af de tosser 😉 Og sidst men ikke mindst, sørme om paradise hotel ikke efterfølges af dobbelt op på afsnit af sex and the city?? Ej at forglemme, at der igen er tilbud på cola 😉

med emneordet

Skriv et svar

