Are you interested?

Jeg er, indrømmet, én af de efterhånden mange, der har addet facebook applikationen Are you interested? Det fungerer i bund og grund sådan, at man ser en masse billeder af fyre eller piger, hvis man er til det, så klikker man duer ikke væk eller Yes, I’m interested.. Er interessen så gengældt, så er der et match. Jeg har fået mig en snak med et par stykker derfra, enkelte faktisk helt i orden og optur mennesker, men satme også mange af de modsatte… 😉 Hvad tror Graham fra en anden verdensdel fx når han klikker Yes på mig og spammer mig med mails og virtuelle gaver?? Og hvorfor ændrer manden ikke profilbillede til et, hvor han ikke ligner ham her fra min Og det var Danmark kalender??

med emneordet

Skriv et svar

