Tag det til dig eller lad være…

Men der findes folk derude, der får mig til at smile, folk der skriver så søde sms’er, at jeg er nødt til at gemme dem. Folk der kalder mig Prof fordi de engang synes jeg havde talent og måske synes det endnu. Folk der elsker mig ubetinget og ikke behøver at sige det, fordi jeg kan se det i deres øjne. Folk der støtter mig gennem svære tider. Folk der interesserer sig. Folk der giver mig highfives når jeg har sejret og kram når jeg har fejlet. Folk der kalder mig tosset med mit yndlings glimt i øjet.

Og til alle jer vil jeg blot sige af hjertet tak… I er Grrrrrrrrreat!!!

med emneordet ,

Skriv et svar

