Men hvorfor egentlig??

Her til aften har jeg fundet mig selv i en undren over verden og dens forunderligheder.. Hvorfor gider folk følge med i andres hverdag, hvem følger med i de blogs jeg tilfældigt falder over, som handler om alt fra politik til kæledyr (Jeps, der findes blogs derude, der udelukkende handler om Molly og Pip Hans). Og hvem er i der følger med i min?? Hvem er i der om lidt og på næste linie fx beriges med et billede af min hjemmelavede jordbær is og hvorfor gider i finde jer i det??

med emneordet ,

Skriv et svar

