Hmm kompliment??

Igår sagde en veninde til mig, at man sagtens kunne se på mig, at jeg var kreativ og kunstnerisk, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det.. Jeg elsker mine kreative kvaliteter og beundrer dem hos andre mennesker, men min stereotype forestilling af en kunstner, som man rent faktisk kan se det på er denne; En kunstner er én der er usoigneret, én hvis døgnrytme er helt dens egen, én der ser verden i billeder, én der bor småt og utæt og tænder sterinlys for at holde varmen, én der går i det tøj der lige lå fremme fra igår og som er ligeglad med pletterne. èn der lever i et rod af flasker og opvask.. OMG it is me!!!??

med emneordet

Skriv et svar

