Du er det svageste led.. Farvel!

Som enkelte ved, så er mit nytårsfortsæt, at jeg ikke længere vil finde mig i noget pis, vil ikke tages for givet og ikke udnyttes for min godhed. Af samme grund tager jeg i øjeblikket venskaber op til overvejelse, leger en omgang deal eller no deal, drejer lykkehjulet og lander dette ikke på lykke, ja så er det kniven for struben og planken ud! Det får mig måske til at virke kold og ligeglad, men i sidste ende er det nok bedst for os alle – og hajerne (om ikke andet) elsker mig 😉

med emneordet

2 thoughts on “Du er det svageste led.. Farvel!

  1. Tatjana Knudsen siger:

    Måske kunne det være fantastisk at være en haj ind imellem :0)

Skriv et svar

