Året der gik kogt ned…

Uddannelse;

2009 var året, hvor jeg kun 1400 gange overvejede at droppe ud af sem. Året hvor jeg læste Harry Potter og så filmene, men stadig ikke synes han er noget specielt. Året hvor jeg trods manglende ordforråd og begejstring for emnet (Harry Potter) fik 10/10 i engelsk og dermed blev engelsklærer. Året hvor jeg mødte en praktiklærer, som inspirerede mig så meget, at jeg rent faktisk fik lyst til at blive lærer. Året hvor jeg flere gange dukkede op på sem på undervisningsfrie dage. Og året, hvor jeg bestod en eksamen i et fag, som jeg stadig ikke aner hvad handler om.

Kærligheden;

2009 blev heller ikke året, hvor jeg erhvervede mig en kæreste. Men tilgengæld blev det året, hvor jeg i den grad forelskede mig i hele 3 ting, der ikke kan elske mig retur. Min lejlighed, min by og Coca Cola Light.

Oplevelser;

Året bød på MANGE fede oplevelser, bl.a. Paddys day i Dublin, en vild uge i London, en hel masse soven i telt i sommerferien og hele to skiferier 😉

Lidt af hvert;

2009 blev i den grad året hvor jeg indtog rollen som Onkel Kat for mine veninders dejlige unger. Året hvor jeg grinte og smilte enormt meget. Året hvor jeg opdagede, at drømmejobbet var knap så stor en drøm som jeg havde håbet og året, hvor jeg i den grad fik udfordret min kreativitet ved oprettelsen af denne blog.

med emneordet ,

Skriv et svar

