Wannabe dronningens nytårstale…

Traditionen tro holdte jeg tale.. Her er den;

Godt nytår mine dejlige veninder
Gæster som værtinder
Dette år har været forrygende fantastisk
med druk og amatør stomp så bombastisk
Nye venskaber er blusset op, andre måske sat lidt i dvale
Men i skal alle hyldes i min nytårstale
En tur til London ih hvor det gik
Og vi en ekstra oplevelse i lufthavnen fik
Da Mette mente der var tid til en smøg
Og de glade smil ved gaten røg
Også jeg skabte action da jeg ud af homobar faldt
Og ordforrådet svigtede da det virkelig gjaldt
The famouse cremeguy blev den mest kendte dansker
Åh hvor har jeg lagt mine handsker?
Et venskab med Lotte blussede op på ny
Det har skabt usikkerhed i den indre by
Ja selv på Anholt gav vi den gas
Og i mit spildpadde telt er der altid plads
Til synkronske og grin
By the way – scenen er din!
Det blev ikke meget jeg fik set skønne Line
Men du ved, at du altid får mig til at grine
Jeg nyder dit selskab og vores mandags-traditioner
Selvom du i år havde overladt det til os andre koner
Min søster flyttede ind hos en fantastisk pige
Ja, hvad mere kan man næsten sige
Det var kærlighed ved første blik
Men først sent hun rigtig min opmærksomhed fik
Det kan være lidt akavet, når hun bor med min søster
Men mon ikke vi fremover mange oplevelser høster?
Året har budt på dejlige minder
Mon ikke vi i 2010 flere finder?
Jeg glæder mig til at tilbringe endnu et år med jer alle
Og lad så de 9 retter falde.

med emneordet

Skriv et svar

