Jeg sender min nytårshilsen til alle danskere i udlandet og til alle, der må tilbringe nytårsaften på søen….

(citat dronningens nytårstale 2008) Jeg håber de befinder sig i en båd 😉

Foruden dette sender jeg varme hilsner til min fantastiske mor, som i dag fylder år, og som jeg desværre ikke kan fejre andet end langdistance-HURRA!!

One thought on “Jeg sender min nytårshilsen til alle danskere i udlandet og til alle, der må tilbringe nytårsaften på søen….

  1. ghettodjoe siger:

    Godt nytår retur 😉

Skriv et svar

