Verdens bedste tegner…

Igår så jeg, at én var kommet til min blog ved at google “Verdens bedste tegner” jeg kunne ikke dy mig og var nødt til at se, hvad i alverden der førte denne hertil 😉 Det viser sig, at jeg er på side to i google resultater i en almindelig søgning og på side et, hvis man søger i billeder 😉

Jeg giver gerne autografter og forbereder mig allerede nu på den røde løber 😉

med emneordet ,

One thought on “Verdens bedste tegner…

  1. sofie siger:

    Prøv at lave en tegning af Simon Baker

Skriv et svar

