Her er den så… Kong fekten!

(og hende der lavede det) 😉

med emneordet ,

6 thoughts on “Her er den så… Kong fekten!

  1. ida siger:

    Altså, hvorfor vil du bruge tid på en bachelor når du er perfekt som konditor? Det ser vildt godt ud.

  2. Lea siger:

    Waaauuu – suk – savl – lækkersult – mere savl – og alt for langt til Jylland!

    • lilienskjold siger:

      Stakkels Lea, men jeg har læst om din “synd” med chokolade i dag, så kan du spise mere?? 😉 😉 😉

      • lilienskjold siger:

        Selvom vi (tæller mormor og morfar med) gerne ser jer i Jylland igen.. Hvis i flytter herover igen er jeg sikker på, at mormor vil bage kager til det står jer ud af ørerne og jeg biddrager gerne med noget konfekt 😉

  3. Lea siger:

    Hvornår har jeg mon sidst smidt stængerne op, slået mig på maven og tænkt: Nej, nu kan sandelig godt nok slet ikke spise så meget som to gram superlækker choko eller konfekt mere? Lad mig tænke … Aldrig!!

    Kan I ikke lave en doggy-Århus-to-go til os?

    Hils de to gråhårede – vi savner også dem!

Skriv et svar

