Til Ida ;)

Ida skrev i sidste indlæg en kommentar om, at jeg alligevel var lidt stesset, når jeg nu sprang tegningen over – den titel kunne jeg ikke holde ud at have på mig 😉 Så her er dagens tegning. Jeg nægter at lade mig stresse af julen før tidligst den 22, hvor det muligvis går op for mig, at jeg ikke kan nå at lave alle julegaverne selv 😉

Og til den nysgerrige læser, der undrer sig over hvordan kur og konfekt hænger sammen, så kan jeg berette om, at jeg ikke kan fordrage hverken marcipan, nougat eller andet juleguf, så i dag spiste jeg ganske få mandler og ja, indrømmet, jeg slikkede lidt chokolade af en finger 😉 (Huskede at vaske fingre derefter) 😉

Tak til Ida fordi hun fik mig ud af fjerene og dermed fik lavet en dagens tegning – det hjalp faktisk på min samvittighed! (kan du ikke også holde mig lidt i ørerne når jeg om lidt overspringshandler i stedet for at skrive bachelor?) 

med emneordet ,

Skriv et svar

