Men ved den første rim på sporet går møllen i stå..

.. er en sætning som jeg har valgt at analysere en smule frit på, men først en ros til Einar. Jeg synes det er rå sejt, at han formår at “skrive”(jeg ved godt det  er Peyk og en der hedder Juul, der har skrevet den vist nok) en sang i 80’erne , som stadig rammer plet med mange ting , ikke mindst forsinkelser hos DSB 😉 .. Nå men nu til sagen;

Men ved den første rim på sporet går møllen i stå; En sætning, som på sin vis passer fint til mit liv. (Fynboer bedes undgå at analysere mere på brugen af ordet møllen). Den kan sættes i forbindelse med, når jeg som prinsesse vælger og fravælg er “kærester” – altså, er der bare det mindste i vejen får de et “duer ikke, VÆK!” med på vejen. Jeg er lidt bitter over, at min hjerne arbejder på nøjagtig samme måde når den vælger og fravælger hvilke informationer der skal lagres 😉

med emneordet

Skriv et svar

