Der blir handlet, pakket ind, der blir købt og solgt..

Men jeg er gået konkurs, så i år sættes der skub i spare-marathon med jul og julegaver.. Med andre ord, står du ikke lige og mangler skæve grydelapper, bordskånere af ispinde, tøj jeg har købt, men aldrig brugt, én hjemmestrikket sok (fordi jeg ikke havde tålmodighed til mere) eller noget af alt det andet lir jeg kan finde på at lave, så bør du nok overveje en ekstra gang om vi skal være på julegaver sammen alligevel 😉

med emneordet ,

2 thoughts on “Der blir handlet, pakket ind, der blir købt og solgt..

  1. Lea siger:

    Må man ikke bare få en tegning så?
    selvom … på den anden side … jeg har også kun halvfærdige gardiner, kvarte sweatre og sur SU-gæld at bytte med …

Skriv et svar

