Kald mig bare tosset…

Men igår aftalte jeg med mig selv, at jeg i dag skulle cykle hjem til mine forældre i Odder (23-24 km). I morges da jeg vågnede var vejret mildest talt muggen røv, men en aftale er en aftale, så jeg gjorde det. Iført regntøj og viljestyrke kæmpede jeg mig vej i modvind og vandpytter.. Og som om det ikke var nok, jeg tog sgu lige i svømmehallen, slog ligesom to fluer med et smæk, fik et bad og mere motion – 750 meter på under 25 minutter. Da jeg kom hjem til forældrene igen savnede min stedfar en hund at lufte, så jeg lod ham gå en tur med mig i rask trav, (som han ville ha’ sagt det 😉 ).

Man kan med andre ord sige, at jeg i dag på en måde har gennemført en mini-triathlon?

med emneordet ,

7 thoughts on “Kald mig bare tosset…

  1. ida siger:

    Sejt,Katrine. Og rigtig fin tegning. Min cykel holder en novemberpause:(

  2. ida siger:

    Nej, nej, Søren er hoverende foran.

  3. ida siger:

    Ja, men jeg savner dig til at tage mine timer:)

    • lilienskjold siger:

      Ida, jeg savner faktisk at tage dine timer 😉 Har du brug for en støtte i ny og næ, så ring endelig 😉

  4. annalenskjold siger:

    Sejt – rygtet havde dog nået mig uden at jeg skulle ind og lurer her 😉
    Man er vel retur i provinsen….

Skriv et svar

