Jeg havde nær skidt i bukserne…

da jeg skrækslagende måtte ringe til min søster (som jeg i øvrigt lige havde belært om, hvor uhøfligt det er at ringe efter kl.22) og fortælle hende, at der var nogen efter mig.. To fyre havde sat i løb og blev ved med at råbe efter mig, Rondskold, Rondskold…!! Det viste sig, at de råbte “Undskyld, …………………………har du en lighter!?” Meget kan man sige til mit og deres forsvar, jeg frygtede selvfølgelig det værste i mølleparken kl 22.30 og i bælragende mørke. Jeg hørte nok ikke så godt efter, fordi jeg sådan set var ved at dø af skræk og de havde nok ikke lige gennemtænkt stedet at blive rygetrængende og have brug for en lighter!??

Kan ikke helt lade være med at tænke, om de ville ha’ gjort mig noget, hvis ikke de havde set lyset fra min tlf????

med emneordet

Skriv en kommentar