Hvordan fanden bærer de sig ad??

Nu kommer der lige et indlæg, hvor jeg umuligt kan undgå at lyde mega kedelig og som en alt alt for fornuftig voksen.. Men både fredag og lørdag aften/nat har jeg befundet mig undrende i byens gader..

1;Hvordan fanden bærer de alt alt alt alt for letpåklædte tøser sig ad med ikke at få blå ben som kylling? Jeg mener, jeg frøs i mit ellers røv sexede ski-undertøj, lange bukser, stor jakke, tørklæde og hue.

2;Er det virkelig det mændene vil ha’? En pige der allerede har vist stort set alt hvad der er at se, uden mændene overhovedet har gjort en indsats? Jeg generaliserer ikke, men en tøs i lårkort i frostgrader kan umuligt have ret meget andet end udseende at byde på!?? Er jeg helt galt på den?

3; Hvis det virkelig er det mændene vil ha’, så forstår jeg sgu godt at jeg er single 😉 Foto 539

med emneordet

2 thoughts on “Hvordan fanden bærer de sig ad??

  1. Marianne Aa. K. siger:

    Jeg er ikke en mand, så hvad ved jeg? Men har Kylling ikke røde ben?? Nååååååh nej – eller jo – men dyret har vist forresten frosset engang, hvor det rent faktisk FIK blå ben, hmmmm…. 😉

    • lilienskjold siger:

      Ja det er jo netop det der er pointen… Kylling skifter farve når han fryser, men det gør de der tøser altså ikke!!??

Skriv et svar

