Der var én, der var to, der var fucking over 10..

på arbejde på Byens Burger her til aften. Seriøst, der var FYLDT bag disken og intet begreb om organisering. Hver evig eneste gang fortryder vi (min veninde og jeg) at vi er gået derind, man får helt ondt over det hele så rodet ser deres system ud. Men, vi gjorde det igen, vi ventede i 35 minutter, fik vores mad og skyndte os sultne og frustrede hjem for at nyde det… ISKOLD pizza og bøf i burger, som om det havde været færdig efter 10 minutter, men de havde synes det var sjovt at vente med at fortælle os det. Jeg er ikke typen der ringer og klager, men det her var så ringe at jeg ikke kunne lade være. Svaret til at jeg havde fået kold mad var; “NÅ!?? ……..(long pause)….. Altså, det skulle du jo tjekke inden i gik herfra!” Jeg kunne ikke dy mig og spurgte om de forventede, at alle kunder åbnede indpakningen, skilte deres burger ad og lige vurderede om bøffen var kold inden de gik!? Jeg mener, vi sad jo lige der og ventede, vi forventede da, at vi ville få maden med det samme.

Lige nu er jeg ikke engang vred længere, men jeg synes ikke man kan være så hjernedød og arbejde et sted, uden at chefen i det mindste får nys om det, så i morgen ringer jeg til ham og ser om han er ligeså blæst som sine ansatte!?? Fortsættelse følger… IMG_6

med emneordet

2 thoughts on “Der var én, der var to, der var fucking over 10..

  1. Lærke siger:

    Ja byens burger er nederen. For nogle aar siden var det de bedste burgere – i skarp konkurrence til Carls burger – men nu er de altid slatne og kolde og pomfritterne virker daggamle og som om de ikke har været varme i flere dage…. Du maa gerne klage fra mig ogsaa…det er ikke et enestaaende tilfælde – men erfaret irriterende mange gange!!!!
    Kan godt lide den her tegning…maaske skulle du indramme den og give dem 🙂

Skriv et svar

