And the winner is!!!

Det var en hård beslutning, men valget faldt på Tanya. Lidt plat, eftersom hun selv foreslog konkurrencen, men hun skal have en ligeså fair chance som de andre. Tanyas svar indeholdte ironi, hvilket jeg er stor fan af, tør jysk humor og et billede af, parforholdets små glæder 😉

Her er Tanyas svar; Jeg skal have det, fordi det ville være top-ironisk… Efter 5 år med min kæreste er fælles-tid på toilettet stadig bandlyst, på nær når vi begge børster tænder.
Tandbørstning kalder vi dog fangeleg hos os, i det min kæreste er allergisk over for lyden, og jeg er afhængig af at se ham skære ansigter

Desuden har jeg en super god vits/gåde:
Hvad hedder brainstorm på jysk?
Stilleleg…
Ha ha ha haaaa..

Tillykke Tanya!

med emneordet

Skriv et svar

