Jeg kunne selvfølgelig godt lige nå…

at tegne dagens tegning mens jeg rydder op, gør rent og gør mig klar inden kl. 19 hvor jeg får gæster (er lidt presset, fordi vi faktisk aflyste pga. influenza – men vi har bestemt os for, at den so ikke skal få os ned med nakken!) Men jeg må se i øjnene, at jeg hverken er blæksprutte eller superman, så her kommer lidt photoshop-leg af ældre dato i stedet. Der er ikke gjort meget, men alligevel synes jeg, at resultatet blev fedt – er stolt af, at det er min naturlige øjenfarve 🙂øjne

med emneordet

4 thoughts on “Jeg kunne selvfølgelig godt lige nå…

  1. annalenskjold siger:

    Seriøst… din naturlige øjnfarve????
    Hvis det er sandt så skulle du prøve at lave et af din søsters så du kan se en stor forskel – sjovt

    • lilienskjold siger:

      Det er så sandt som det er sagt, har ganske enkelt klippet mine øjne ud af originalen, ændret billedet til sort hvid og sat de originale øjne ind igen..

  2. annalenskjold siger:

    Ja ja ja 🙂 spurgte jo ikke til teknikken, har bare aldrig lagt mærke til de var så blå – og din søsters er jo nærmest grønne, så lidt sjovt

Skriv et svar

