Konkurrence ændring – i er åbenbart ikke platte nok!??

Jeg har fået en del “klager” over den tidligere lokums-humor konkurrence, i føler åbenbart ikke, at i er i stand til platheder!?? Jeg har taget ordene til mig, og ændrer derfor konkurrencen. Nu skal i blot fortælle mig, hvorfor i fortjener at vinde skiltet!? Ligner brysterne på billedet dem din kæreste har, ryger din mand altid på toilettet, ville det berige din hverdag? Bedste begrundelse vinder selvfølgelig – vær’ kreativ, jeg tjekker ikke om det er sandt 😉 Foto 526

med emneordet ,

8 thoughts on “Konkurrence ændring – i er åbenbart ikke platte nok!??

  1. Kasper siger:

    Det vil berige min hverdag, hvis jeg vinder billedet, fordi jeg altid vil komme til at tænke på en sprudlende, sjov, smuk, livlig, kreativ og helt vildt sød pige, hver gang jeg ser skiltet;-)

  2. Louise siger:

    Jeg vil gerne eje skiltet, fordi jeg ved at min svigermor vil hade det.. Og jeg vil elske at se hende forarget hver gang hun går på toilettet. Jeg krydser fingre!

  3. Marianne siger:

    Hjælper det, hvis brysterne ligner min mands??

  4. lisette siger:

    jeg skal da vinde fordi jeg faktisk forsøgte at opfylde de originale krav der var til konkurrencen!! og desuden ville det pynte gevaldigt i mit ellers så fine 70’er grøn/brune hessian helvede

  5. Frank siger:

    Jeg skal da vinde det fordi jeg bor i Fucking Trige hvor de har revet mit lokum ned, så med billedet kan jeg sku da i det mindste tænke mig til jeg har et lokum 😀

  6. Toke siger:

    Ja men jeg skal da vinde det, da jeg både har brugt dit lokum og har brugt dit bad, så kan jo sætte mig selv i forbindelse med begge steder på billedet. Har godt nok ikke læst avis eller røget der ude….

  7. Tanya siger:

    Jeg skal have det, fordi det ville være top-ironisk… Efter 5 år med min kæreste er fælles-tid på toilettet stadig bandlyst, på nær når vi begge børster tænder.
    Tandbørstning kalder vi dog fangeleg hos os, i det min kæreste er allergisk over for lyden, og jeg er afhængig af at se ham skære ansigter 😉

    Desuden har jeg en super god vits/gåde:
    Hvad hedder brainstorm på jysk?
    Stilleleg…
    Ha ha ha haaaa..

Skriv et svar

