Eksamenspressets forunderlige verden…

Da jeg netop i denne tid sidder og er presset over mange opgaver, ideer og manglende motivation, kom jeg i tanke om, hvor forunderlig en verden ens hjerne bliver i eksamensperioden. Denne lille bandit kom for eksempel til live, da jeg for nogle år siden læste til psykologieksamen og gang på gang stødte på ordet anal-fabet, til sidst blev det, i mit hovede, til et bæltedyr med en meget lang snude og underligt nok gav det faktisk mening. Foto 529

med emneordet

2 thoughts on “Eksamenspressets forunderlige verden…

  1. Lea Rosenlund siger:

    Ih, jeg trængte lige til lidt smil på sådan en topfesen våd tirsdag med sløjt barn hjemme og tusind opgave-gøremål – tak for det!
    Kan man ikke bare vinde dit lokumsmaleri for almindelig ynk og selvmedlidenhed, hvis ens jokearsenal er ude af drift 😉
    Anbefaler i øvrigt din dejlige blog lidt rundt omkring, næsten uden praleri …

    • lilienskjold siger:

      Alene den kommentar burde have en præmie for sig selv.. Nu ser vi hvor mange plat-igheder der kommer, ellers kan det jo være der kommer en konkurrence mere 😉 Og tak for omtalen, det varmer.

Skriv et svar

