Den er over os..

Julen… Panikken har så småt sat ind og julepynten har overtaget butikker og dameblade. Jeg har ikke som sådan noget imod jul, jeg kunne bare godt undvære den 😉 Jeg  synes hyggen med julelys og æbelskiver er fantastisk, men helt ærligt, er det hele ikke bare pisse påtaget?? Julen er hjerternes fest, kom så skal jeg rigtig vise dig hvor meget jeg elsker dig og det gør jeg ved at drikke mig kamp i hegnet iført en blinkende nissehue og et slips der spiller julesange.. For at vise at jeg elsker dig endnu mere vælter jeg mig hele måneden i fed mad, sovs og konfekt og sætter dermed mit helbred på spil. Foruden det bliver jeg forresten herre skuffet hvis ikke jeg får den iphone og den nye macbook pro som jeg ønsker mig…!! Åhh hvor jeg elsker dig 😉 Foto 510

med emneordet

2 thoughts on “Den er over os..

  1. Fætter A siger:

    Dirty tegning du har lavet dér!! hehe

  2. lilienskjold siger:

    Hi hi den vinkel havde jeg ikke selv set…!!

Skriv et svar

