Min far er en klog mand..

Og han har altid lært mig, at jeg ikke skal følge strømmen, bare for at følge den. Jeg skal ikke kunne lide noget, bare fordi alle andre kan lide det og ikke gøre ting, bare fordi andre gør det..  Så jeg har altid været meget min egen, hvilket ikke altid har været lige nemt 😉 .. Det var fx ikke helt simpelt med bananfobi som baby, ikke det mest populære, at jeg hellere ville høre Pink Floyd end Take That som teenager og ikke altid en dans på roser at have valgt at dyrke min solokarriere fremfor tosomhedens finurligheder.. IMG_2Den sidste er ikke helt fair, mine venner er rigtig gode til at invitere mig med, selvom jeg så bliver “eneste single for bordenden”.

med emneordet

Skriv et svar

