Til et rigtigt eventyr hører en prins og en prinsesse…

Jeg vil gå med til selv at “spille” prinsessen, men satme nej om jeg vil nøjes med en lille fesen prinsessekrone, af samme grund har jeg iført mig den store kongekrone – det er jo på en måde også mit kongerige.. Og prins er der ingen af i mit kongerige, så indtil jeg finder ham, erstattes han med en frø, hvilket også giver god anledning til at opfylde min ven Mikaels ønske om, at jeg skulle tegne en frø.. Så værs’go’ Mikael frø og kat i samme billede 😉Foto 491

med emneordet

Skriv et svar

