Jeg lover at stoppe her…

Mit liv som superhelt vol… hvad nåede vi til??..

Den her er nok den mest realistiske – eller af kropsbygning skal vi lidt længere tilbage, men ellers.. Selvom jeg selv synes, at jeg er en sej single superwoman, der kan det meste selv. Så synes jeg alligevel, at det er meget rart at være omgivet af folk, eller bamser, som jeg ved jeg kan stole på.. Og der slår bamsen Bent aldrig fejl!

Så er det ude i det åbne, jeg har ikke bare én, men to bamser, dog er Hopsa med årene blevet lidt portræt og kamera sky, men han er også 22 somre nu, og det er mange år i kanin-bamse-år. Foto 497

med emneordet

Skriv et svar

