Sikke en dejlig dag det er i dag…

eller… jeg har været så heldig i dag, først nåede jeg ikke bussen, så jeg måtte tage den langsomme bus, som kører gennem ALLE små byer mellem Silkeborg og Århus. Heldigvis kunne jeg fornøje mig med lægens ventetone på repeat i dejlige 34 minutter og som om det ikke var nok.. Satme om der ikke også kom en bondeknold ind og satte sig bag mig, resten af turen måtte jeg se mig selv få mere og mere kvalme i takt med, at bondeknoldens host, prust og støn tog til… Yaddr, i morgen venter jeg på xbussen 😉Foto 488

med emneordet

Skriv et svar

