Ung kvinde redder ældre dame fra tasketyv..

eller i hvert fald hjalp jeg til og ringede til politiet.. Den ældre dame på 87 somre havde forsøgt at holde fast i sin taske, så hun var faldet og blevet slæbt et lille stykke efter tasketyven. Heldigvis satte et par fyre i løb, fangede tyven og kom retur med tasken.. Jeg kunne ikke lade være med at grine lidt da den ældre dame sagde; “Jeg havde jo regnet med at jeg kunne give ham et par slag med min stok… hmm… Det var nu alligevel lidt ærgeligt at den unge mand kom med min taske… Tyven var blevet slemt skuffet over kun at finde mit badetøj!!”

Den ældre dame og alle vidner blev afhørt af politiet, hvorefter jeg fulgte hende til bussen.. Hun glædede sig til at komme hjem og ringe til sine børnebørn ;). Kat to the rescue 😉Foto 463

med emneordet

Skriv et svar

